כאשר מדובר על התקופה בה מתקיימים חגי תשרי, מדובר על אחת התקופות העמוסות ביותר בשנה. מדוע היא עמוסה כל כך? משום שלא רק שאנו מתמודדים עם החזרה של הילדים לבתי הספר, אנחנו עוד מתמודדים עם מספר חגים בהם, ראש השנה, יום כיפור ומיד אחריו בצאת הצום, אנו מצווים להתחיל בהקמת סוכה לקראת חג הסוכות. כאשר מדובר על הקמת סוכה, יש לא מעט שאלות לגבי הפיכת פרגולה קיימת לסוכה. מה שכן, יש לשים לב שמתקיימים מספר תנאים הקשורים בהלכות החג וכמו כמו בבניית הסוכה. אחד מהם הוא שעל מנת להפוך את הפרגולה לסוכה, יש לבדוק שהפרגולה קודם כל מרווחת וכמו כן שהיא אינה אטומה. הרי זה ידוע שעל מנת לצור סכך סוכה שיהיה כשר, אנו צריכים לראות את השמיים והכוכבים דרכו ומכאן באה החשיבות לכך שהפרגולה תהיה עם מרווחים וכמו כן לא תהיה אטומה.

היתרונות בפרגולות בזמן חגי תשרי ולאורך כל השנה

כאשר בוחרים להתקין פרגולות אלומיניום או פרגולות מחומר אחר, יש לא מעט יתרונות. הפרגולות קודם כל משמשות כפתרון מושלם להצללה וכמו כן להגנה מפני הגשמים. מעבר לכך, התקנה של פרגולות היא יחסית חסכונית במקום ומדוע? כי כל הקונסטרוקציה של הפרגולה נמצאת באוויר וגם אם יש חלקים שמקבעים אותה לרצפה, הם לא תופסים הרבה מקום. יש יתרון עוד יותר גדול ומשמעותי לקיומה של פרגולה, שכן היא יכולה לשמש כסוכה. תחשבו כמה כסף אפשר לחסוך וכמו כן מקום והתעסקות. אם יש פרגולה, כל שתצטרכו לעשות הוא לרכוש בנפרד את יריעות הבד לסוכה שלכם ואם אתם בכלל רוצים לחסוך, אז תוכלו פשוט לאלתר שלוש דפנות מסדינים ובדים משלכם.

הייחוד שיש בחג הסוכות

מדובר על חג שמלא באווירה קסומה והוא מיוחד במינו. אין יותר משמח ומהנה לשבת עם כל המשפחה בסוכה. כל אחד שיש לו סוכה, גאה בסוכה שלו ושואף שהיא תהיה יפה וגדולה. סוכה גדולה משמעותה שאפשר להזמין יותר אורחים ובני משפחה. אם הפרגולה הופכת לסוכה, אז בכלל אפשר עוד יותר להעצים את אווירת החג ולהפוך אותה למיוחדת. פרגולה כזאת תשמש כסוכה לכל דבר, לא חשוב אם היא נמצאת במרפסת או בחצר פרטית.

דגשים לפני ביצוע הזמנה של פרגולה

חשוב מאוד לבצע מדידות מדויקות. את המדידות תוכלו לעשות בעצמכם או באמצעות בעל המקצוע או החברה שבחרתם. כאשר יש מידות מדויקות ונכונות, אפשר להתקין פרגולה מושלמת. שימו לב, שאתם בוחרים בבעל מקצוע או בחברה שיש עליהם המלצות ושיש לה ניסיון בתחום בנייה והתקנה של פרגולות. אם המטרה היא שהפרגולה תשמש אתכם כבר בחג הסוכות הקרוב, אז מומלץ שתתחילו בבדיקות הללו מבעוד מועד. כך תוכלו לדעת שבחג הסוכות, תהיה לכם פרגולה שאותה תוכלו להפוך לסוכה.